GESLOTEN. Registratie Voor Schilderijruil In April

DE SCHILDERWISSEL VAN APRIL IS NU GESLOTEN

De laatste schilderijruil was weer een groot succes! De verbluffendheid van het ruilalbum heeft ons weggeblazen. Er zijn verzoeken voor ons geweest om er nog een te organiseren en waren zo enthousiast om te helpen er weer een te organiseren! Details en data hieronder.

Swapgegevens April 2022:

WAT/FORMAAT: Elke deelnemer maakt, stuurt en ontvangt een klein schilderij als onderdeel van de ruil. We raden algemeen beschikbare canvasformaten aan, zoals 8 x 25 cm of 10 x 25 cm, op een gespannen canvas. De stijl is de keuze van de makers en kan alles zijn dat uw creatieve standpunt weergeeft, maar als het een schilderij in acrylgietstijl is. Het wordt aangemoedigd om rekening te houden met de voorkeuren van uw ruilpartners als ze kleuren hebben gegeven die ze wel of niet leuk vinden.

WANNEER: Inschrijvingen starten NU en sluiten op 30 maart 2022

WAAR: Overal! Deze ruil staat open voor iedereen. Elke deelnemer wordt gekoppeld aan een partner in hun algemene gebied om de verzendkosten laag te houden. We zullen u matchen met een lokale schilder als u zich niet in de VS bevindt. U kunt aangeven dat u beschikbaar bent om internationaal te verzenden wanneer u zich aanmeldt.

En hier is hoe het zal werken:

De April Swap is nu open voor aanmeldingen tot en met 30 maart 2022. Nadat je je hebt aangemeld, wordt je naar een vragenlijst geleid die ons zal helpen je te matchen met de juiste schilderbuddy. Elke deelnemer wordt uitgenodigd om op onze communitypagina te posten wat ze hebben ontvangen/geruild.

Terwijl u wacht op de informatie over de ruilpartner, verzamelt u uw materialen en plant u de stijl van schilderen die u voor uw partner gaat maken. Informatie over de partnerruil wordt voor 1 april 2022 per e-mail verzonden . Om meer over uw partner te weten te komen, is het een goed idee om contact met hen op te nemen nadat u hun informatie hebt ontvangen.

Alle schilderijen moeten voor 28 april 2022 worden opgestuurd.

Vergeet niet trots te zijn op je werk door je beste werk te doen en je schilderij mooi af te werken en te presenteren. Denk bij het openen van dit pakket na over hoe u zich zult voelen. Uw partner zal het kleine geschenk van een traktatie of een kaart waarderen.

Waarom zou je meedoen aan de schilderijruil?

Wie houdt er niet van een handgemaakt cadeau? !

Doe mee met het plezier met onze Acryl Gietende Schilderij Swap!

Heb je nog een paar vragen? Je kunt onze veelgestelde vragen over Swap hier vinden .