Mijn Man En Acryl Gieten

De Acryl Gietende bug heeft niet alleen mij verslaafd, maar manlief heeft de bug ook gevangen! In het laatste artikel kun je zien dat hij mij enorm heeft geholpen met het opzetten, starten en uitgeven van geld. Omdat je alle spullen kunt kopen!

Maar nu is het zijn beurt om te leren! Hij was onder de indruk van hoe mijn eerste gietbeurt bleek te zijn, je kunt er hier meer over lezen An Acrylic Pouring Beginning. En hij wilde beter zijn dan ik! Uitdaging aanvaard! Als het een wedstrijd wordt, krijgt hij alleen de benodigdheden die ik had voor mijn eerste schenking! Neem die maand gelijktijdig!

Hij begon met dezelfde goedkope verf uit de dollarwinkel, er werd niets nieuws gekocht, alleen de restjes gebruikt, haha!

Maar hij gebruikte een geweldige hoeveelheid RainX, terwijl ik maar een paar druppels gebruikte.

We kochten zowel de platte als de uitgerekte canvasstijlen in onze eerste reeks benodigdheden. Hij gaf de voorkeur aan het platte doek boven mij.

De handschoenen die ik had, pasten niet in zijn mannelijke handen, dus moest hij zijn eigen handschoenen meenemen naar de wedstrijd.

Klaar?

Set.

Draai !

Mooie kleuren!

Hoe doet hij dat?

Moet je zien! ik ben nu al jaloers!

Wauw! Dat wordt wonderbaarlijk!

Ik denk dat de student nu de meester is.

Hij stak een kleine vlam aan, en die cellen knallen! !

Winnaar! Winnaar! Kip diner! !

Dit is geweldig!

Hij heeft geweldige cellen!

Moet beginnersgeluk zijn!

Oké, oké, ik geef het toe.

Hij deed het geweldig met zijn eerste gietbeurt! Maar wacht! Ik ga nog niet toegeven! Laten we stemmen!

Jullie beslissen allemaal welke eerste schenking beter is, en de verliezer moet eten kopen! Klinkt dat als een plan voor jou?

Stem op Hub

Of stem op mij!

Jullie mogen allemaal beslissen! !

Ondertussen stonden er een aantal geweldige suggesties in mijn eerste artikel over wat te doen met witte, zwarte en grijze verf, en we hebben een aantal opwindende gietbeurten om in de zeer nabije toekomst te delen!

God zegene!