Hoe U Uw

Hoe Kan Ik Mijn Lessen Vloeiende Kunst Prijzen?

Ik word de hele tijd gevraagd. Ik antwoord met “Wat is uw gelukkige prijs?” Deze gids helpt je bij het prijzen van je vloeiende kunstlessen om ervoor te zorgen dat iedereen wint.

Resultaten Van Trieste Prijs

Er zijn twee opties:

  1. Minder werk
  2. Meer geld

Onlangs hielp ik een klant bij het uitzoeken van haar prijzen. Ze is een getalenteerde vloeiende kunstenaar die een passie had om mensen kennis te laten maken met de magie van vloeiende kunst!

Uw Gelukkige Prijs Vinden

Ik vroeg haar hoeveel ze zou vragen voor haar lessen als ze fulltime zelfstandige was en het ideale aantal studenten in elke klas.

Casestudy: Claudia wilde elke student en vindt 12 mensen leuk in een klas. Haar lessen duren 2,5 uur, maar er is ook 2 uur voorbereiding, 2 uur opzetten en 2 uur opruimen voor een totaal van ongeveer 6 uur, plus de feitelijke instructie bedraagt in totaal 8,5 uur. Deel 8,5 door 1 = een uur. Ik vroeg haar om haar buik te controleren en te zien of het blij of verdrietig was. Ze was blij met het rendement op haar investering.

Dat is laag in vergelijking met veel van de leraren die ik coach, meer dan een uur maken, maar dat is het leuke van deze aanpak, want het maakt niet uit! Claudia was blij met die prijs! Ze werd ook aangemoedigd dat er potentieel is voor meer en ze stopt over ongeveer een jaar met haar fulltime baan en is van plan om haar vloeiende kunstonderwijsbedrijf op dat moment op te voeren. Goed plan Claudia!

Als een geaggregeerd voorbeeld (laten we hem Mike noemen) zei Mike dat hij per les van 3 uur les wil geven en idealiter 25 studenten wil. Dit vond ik vreemd, omdat hij een fractie daarvan vroeg en zelfs veel gratis werkte. Hij had geen geschiedenis van het aanrekenen van premium prijzen. Ik antwoordde: “We zullen je daar snel krijgen.” Maar ik heb gemerkt dat mensen niet overstappen van laag in rekening brengen naar premium prijzen. Dit is stap . Er zijn tussenstappen.

Tja, hoeveel moet ik dan rekenen? vroeg Mike.

Ik vertelde hen dat dit is hoe we het allemaal zouden uitzoeken. Stel je voor dat iemand je morgen belde en je vroeg om les te geven in vloeiende kunst in mijn bedrijf. Ziek betalen cm. Zou je blij of verdrietig zijn om dit werk te doen?

Jammer, zei hij.

We gingen een tijdje heen en weer en veranderden gestaag de prijs (??) Zijn gelukkige prijs was? totdat we het winnende nummer bereikten. Uw Happy-prijs is het minimumbedrag dat u zou betalen voor een dienst die het de moeite waard zou maken om meer mogelijkheden te hebben om les te geven. Ik zal het doen . Onder die prijs is uw Trieste Prijs. Uw Happy Price moet te allen tijde in rekening worden gebracht. Waarom? Want je hoeft maar het minimale bedrag in rekening te brengen om jezelf gelukkig te maken met je werk. U zult het werk haten en het zal een weerslag hebben op uw leveringskwaliteit, waardoor u een slechte reputatie krijgt en geen mond-tot-mondreclame.

Als u een lage prijs of een hoge prijs rekent, bent u minder gemotiveerd om uw diensten op de markt te brengen en te verkopen. Waarom zou je zoveel tijd en geld besteden aan marketing als je je niet voldaan voelt?

Prijsstelling is een groot obstakel in elk aspect van de kunstwereld. Hier zijn enkele tips om u te helpen uw kunst te prijzen. Hoe acryl gietschilderijen te prijzen

Prijslimieten Begrijpen

OK, dus het was duidelijk dat u uw trieste prijs niet in rekening zou moeten brengen. Hier is een vraag. Maar hier is nog een vraag.

Deze fout met te hoge prijzen is de op één na meest voorkomende fout die ik zie met betrekking tot prijzen. U mag uw producten niet te hoog prijzen of aannames doen over de vraag of klanten daadwerkelijk waarde halen uit deze prijzen. Ik zeg niet dat je nooit waarde kunt bieden aan je studenten tegen een belachelijke prijs. Als je enige reden om zulke hoge tarieven aan te rekenen is omdat je Dynamic Fluid Arts Coach tegen je zei dat je naar de sterren moest reiken en je zou voorstellen dat je binnen 3 jaar op een jacht zou wonen (niet dat ik dat zou doen), dan is het misschien niet de juiste prijs. U zult waarschijnlijk moeite hebben om klanten voor die tarieven te vinden en mogelijk geen mond-tot-mondreclame te krijgen.

Mond-tot-mondreclame is de beste vorm van reclame. Het hangt allemaal af van hoe uw studenten de grote waarde van uw product zien en hoeveel ze uw prijs waarderen . Denk er eens over na: wat was het laatste geweldige restaurant dat je een ander hebt aanbevolen? Zou je het hebben aanbevolen als de prijzen per gerecht waren in plaats van?)

Het is mogelijk om een belachelijk hoge prijs te krijgen, maar alleen als je een enorm succesvol merk hebt . Zoals met veel high-end modemerken die luxe kleding verkopen, zullen mensen veel uitgeven om een connectie te hebben met de merkervaring . Als dat is wat je gaat voor meer macht voor jou!

U zult uw bedrijf moeten baseren op het bieden van gecompliceerde lagen van impliciete en expliciete waarde aan klanten. Voordat je lacht om het idee, denk aan het meeste dat je ooit voor een paar schoenen hebt betaald en zeg de naam van het merk hardop . Ik ben nieuwsgierig. Voel je je nu warm en wazig? Zien hoe dit werkt? Hoe heeft dit merk dat gevoel in de loop van de tijd bereikt? Nou, dat zul je ook moeten doen.

Het interne algoritme analyseert de waarde die studenten van je les hebben gekregen en het lesgeld . Hoewel het waar is dat als ze weinig hebben betaald, ze het weinig zullen waarderen, het is ook waar dat als ze te veel hebben betaald, de waarde afneemt in verhouding tot het gevoel dat ze te veel hebben betaald en dat de kopers spijt hebben.

Het is dus een zorgvuldige afweging. Zie het als een weegschaal of een ouderwetse thermometer die onderaan begint met Sad Price tot Meh Price tot Happy Price en toppen bij Ludicrous Price. Stel je prijs in bij Happy maar daag jezelf uit om het een beetje op te krikken!

??? ?Belachelijk

???? Gelukkig

???? Meh

??? ?Verdrietig?

De Waardebalans

Dus hoe zorgt u ervoor dat uw klanten de ervaring hebben dat ze veel waar voor de prijs krijgen, terwijl u er ook zeker van bent dat u het werk voor die prijs met plezier doet? Het is makkelijk. Uw Happy Price is de prijs die u bereid bent te betalen. Onthoud dat je Happy-prijs de laagste prijs is die je bereid bent te betalen voor een dienst.

Waarschuwing : dit is niet hetzelfde als een verliesleider, weggeefactie of ander soort promotie. Ik pleit niet voor lijden of liefdadigheid terwijl u uw bedrijf opbouwt. Nee dat werkt maar even en dan verlies je de motivatie.

Er zijn veel factoren die bepalen wat de ene prijs voor uw diensten blij voor u maakt en de andere prijs verdrietig. Er zijn veel factoren die de prijs van uw diensten kunnen beïnvloeden, waaronder:

  • uw kosten van levensonderhoud
  • Hoeveel je van het werk houdt of haat (we hebben allemaal onze eigen antipathieën).
  • Wat uw concurrenten in rekening brengen
  • uw gevoel van hoeveel waarde u daadwerkelijk aan uw klanten biedt
  • Hoeveel moeite en energie je nodig hebt om een klus goed te klaren voor klanten, etc.

U hoeft niet op al deze factoren te letten om uw Happy Price te bepalen. Waar moet je in plaats daarvan op letten? Besteed aandacht aan je lichaam, terwijl je verschillende prijzen overweegt. Je darmen, of beter gezegd je lichaam.

Hier is een eenvoudige, snelle oefening om u te helpen uw Happy Price te bepalen. Ik ga een scenario beschrijven, en ik wil dat je goed op je eigen fysiologie (dwz je darmen) let terwijl ik dit beschrijf. Maak je geen zorgen over wat je geest denkt, let op hoe je lichaam reageert. Voel je je opgewonden of leeggelopen, energiek of depressief? Krijg je een expansief gevoel, of dat zinkende gevoel in je buik, als ik je het volgende scenario beschrijf?

  1. Stel je voor Ax B/C = D

(A) Aantal studenten; (B) Kosten van elke klas op € _____. (C) Verdeeld in (Uw totaal aantal uren). Is gelijk aan (D) €______

Neem tijd voor voorbereiding, lesgeven, opruimen en opruimen. Controleer je darmen. Blij of droevig?

Wat deed je lichaam toen je het totaal hoorde? Voelde u een zinkend gevoel in uw maag toen u het totaal hoorde? Het had een “Nee bedankt!” kunnen zijn. Je hebt misschien een Nee, bedankt! Ehhhh of Uggggh.

Veel van mijn leden hebben de neiging om meer dan /hr te verdienen (geen oordeel hier als dat je niet beschrijft, het is precies wat ik heb opgemerkt over mijn eigen publiek).

We kunnen onze Happy Price vinden door het gedachte-experiment te herhalen . Dit zal het hypothetische dollarbedrag verhogen met stappen van. Meestal gaan mijn klanten ermee akkoord om een uur voor deze prijs te betalen. Hun darmen worden rustiger en ze voelen zich minder gestrest en teleurgesteld door de prijs. Maar ze lijken ook niet al te opgewonden door dat bedrag. Ze lijken ook niet al te enthousiast over dat bedrag.

Perfectie Meh, Het Maakt Niet Uit Welke Prijs

Meestal, wanneer we de Meh vinden, ongeacht de prijs, zal een extra iteratie van of zo per uur ons bij de Happy Price brengen. Dat is de eerste en laagste prijs waartegen u zegt: ja, ik zou het graag voor die prijs doen. Je voelt je meer open en flexibel als je denkt aan het geld dat binnenkomt.

Voor deze prijsontdekkingsmethode hoeft u niet per uur te rekenen . Het kan worden aangepast om prijzen per project mogelijk te maken , zoals mijn klant deed. Het is handig om te weten wat een uurtarief is voor een consult of les .

Laten we zeggen dat je deze oefening hebt voltooid en ontdekt dat je Happy Price een uur was voor je diensten. De verleiding is hier om te zeggen: “Nou, als ik per uur gelukkig was, dan zou ik nog gelukkiger zijn met of!”

Niet zo snel. Denk aan onze discussie over waarde .

De Gelukkige/waarde-kruising

De prijs die uw klant heeft betaald, zal een grote rol spelen bij het al dan niet ervaren van kwaliteit . U wilt uw studenten de laagste prijs vragen waartegen u ze met alle plezier het beste van het beste zou geven en een extra stap voor hen zou doen.

Maar blijft mijn prijs dan altijd op dat niveau hangen? klanten vragen vaak de volgende. Natuurlijk niet. Het is mijn observatie dat mensen die hun Happy Price berekenen en beginnen te rekenen, veel meer studenten en klassen krijgen. Waarom ? Het is een prijs die hen motiveert om het werk goed te doen en niet te hoog is. Het is echter de laagste prijs waar ze oprecht blij mee zijn.

Ze doen het graag voor deze prijs en dat zie je terug in hun marketing, verkoop en levering. Ze zijn gemotiveerd om de dienst op de markt te brengen en meer geld te verdienen. Ze zijn gemotiveerd om uitstekende service te bieden aan hun studenten, dus halen ze hun vrienden terug. Tevreden klanten zijn de beste mond-tot-mondreclame voor jou

Ze krijgen meer werk voor dezelfde prijs als voorheen, vaak al binnen een paar maanden. Zo stijgt hun Happy Price natuurlijk. Dit is een neerwaartse spiraal waarbij uw bestaande klanten tevreden zijn en u nieuwe klanten meer in rekening brengt. Iedereen is blij omdat je geweldig werk aflevert en het systeem eerlijk is , geen hoge prijzen.

Het doel is dus niet een belachelijke prijs, het is om systematisch en continu je Happy Price te verhogen!

Hier is het addertje onder het gras: als je wacht om een perfecte leraar te worden en perfecte lessen aanbiedt , kom je er niet. Ga je onvolmaakte zelf zijn, heb plezier met je studenten, krijg betaald waar je blij van wordt en dan verbrand je niet en blijf je gemotiveerd om het gruntwerk te doen tussen lessen, marketing en het bouwen van je merk.

U kunt de oefening zelf doen. Pas vervolgens uw prijzen aan naar een speciale klasse op basis van uw antwoorden. Laat ons in de comments weten hoe het voor jou is gegaan!

Bij de cursus Finding Your Happy Price hoort een werkboek met verkennende vragen en opdrachten. Acryl Gieten kan ervoor zorgen dat u een speciale prijs ontvangt. Normaal gesproken kunt u het voor een beperkte tijd krijgen. Deze bonus is een geweldige deal! Krijg ook de vlaggenschipmarketingcursus van Caseys voor vloeiende artiesten, normaal gesproken als een gratis bonus!